12 kwietnia 2015

Miks...

Pozakupowy rozgardiasz ;)
Śniadanie dla dwojga :)
Kolejny udany babski wypad :)
Ja mam swojego bzika, On- swojego (tu tylko część kolekcji) :)
Nowe...
Pierwsze w tym roku
Moje okno (na świat ;)
Moja nowa fantastyczna filiżanka! Jej ozdobienia podjęła się niezwykle utalentowana młoda artystka. Więcej o Niej: tu
Prezent urodzinowy od Niemęża :)
Dwie nowości, a dwie kupione po taniości ;)
Uzupełniamy kolekcję filmów, do których wracamy
 Nowe w łazience
Nowe na twarz ;)
Zakupy z Organique
Nowość na wiosnę/lato: Balenciaga L'Edition Mer EDP
Zestaw na ciepłe dni: szal (Orsay), zegarek am pm (Apart)


3 komentarze:

  1. OMG Monia po Twoich zakupach opadła mi szczęka, ale cudowności!!!!! :)
    Przed chwilą zjedliśmy taką samą jajecznicę jak Wy też z pomidorkami, tyle, ze an kolacje:)
    Te płyty coś mi przypominają ;):P
    truskawki już też jadłam w tym roku nawet dobre:)
    Piekny szal i zegarek:)
    Ciekawa jestem jak pachną te perfumy:)
    a filmy weżcie na wolne do Jasła musimy oglądnąć:):****

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Witam :*:*:*
    Czekałam na ten post. Moniś jest MEGA :):):)
    W skali 1 do 10 daje 100 :):):)
    Śliczny szal a na taki zegarek "choruje"
    Mój bilans po wizycie w Rzeszowie= jedne spodnie. Kiepściunio :(
    Miałam jeszcze kupić koszulkę z Małą Mi która jest ostatnio dla mnie wielką inspiracją :D
    Na widok truskawek musiałam wyciągnąć ciuciu :):):)
    Pozdrawiam serdecznie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniś te lody na instagramie to już cios poniżej pasa. ;););)
    Nowy zapach na pewno śliczny :):):)

    OdpowiedzUsuń