27 kwietnia 2014

Miks...

Wiosna przyszła... :)
W osiedlowym parku...
Znajdź wiewiórę! :P
Nowe na półce
Takie filmy mnie teraz zachwycają.
Poczyniłam zakupy urodowe... ;)
... i zapachowe.
Wielka Sobota, jedziemy na święta do Rodzinki. Tu: obowiązkowy postój na BP w Nowym Miasteczku na hot-doga, kawę i koniki :)
Nowy nabytek ze Starbucks'a...
... i jego zastosowanie :)
Bo Empik zrobił promocję "3 za 2"... ;)
I wreszcie plan na dzisiaj:  nowa książka i zakładka, ukochana czekolada i kawka w nowiutkiej filiżance od Niemęża :* :)

2 komentarze:

  1. Świetny miks- uwielbiam je! :) Widzę, że u Was wiosna pełną parą ;) Waszego osiedlowego parku nie kojarzę :> Monia przyznaj się co zamówiłaś na mini shop? Z tangle teezara będziesz zadowolona! :) Chloe??????????? Boże jak Ci zazdroszczę - jest cudowny!!!!!!!!! Wiadomo kawka- kubek ze starbucksa też świetny- mają super kubki , no i Twoja kolekcja się powiększa :) ale ten Twój Niemąż Cię rozpieszcza- szczęściaro!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie brakuje Twoich miksów... ;) Park mamy kilka kroków od domu i nawet widać go z okien, ale byliście u nas za krótko, żeby go odwiedzić. Proszę się poprawić i przyjechać na dłużej :)
      Chloe kupiłam 20 ml, na wiosnę styknie, ale przy okazji zadurzyłam się w nowej See by Chloe i chyba na lato nabędę... ;) W minti kupiłam właśnie TT i zestaw 3 pędzli RT. Ale w maju dokonam kolejnych zakupów ;) Kawka? Wiadomo! Nie wymaga komentarza ;) :) Podobnie jak Niemąż ;)

      Usuń