2 sierpnia 2015

Miks... Migawki z Warszawy

Dzisiaj miks zdjęć zdecydowanie monotematyczny. W ubiegłym tygodniu spędziliśmy trzy (bardzo udane) dni w stolicy i nie byłabym sobą, gdybym nie przywiozła zeń obszernego materiału foto ;) Po wstępnej selekcji wybrałam kilkanaście (no, może ciut więcej ;) zdjęć, które tu wrzucę. Jest na nich wszystko, co mnie w Warszawie zachwyca: tempo, energia, klimat, stare miasto, zabytki, zieleń, niezliczona ilość fajnych miejsc... Mnie się w Warszawie zdecydowanie podoba :) Mam nadzieję do niej wracać... 

Pierwsze indyjskie jadło za nami. Coś wspaniałego! (Bollywood Lounge)



Mistrz kaligrafii przy pracy...
... i jej efekt: zakładka :) Jako tło piękny szal z Pakistanu, który otrzymałam w prezencie od pewnej Pani ;) :)
Łupy z pub'u Czeska Baszta i heja w plener, nad Wisłę! ;D
Pożegnalna kawa na dworcu centralnym... Do następnego razu, Warszawo... ;)

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Teraz w pracy ;)
      A w W-wie byliśmy razem, jak najbardziej :) Nie widzisz Waść podpisanych kubków? ;)

      Usuń
  2. W Warszawie byłam raz szybkim przejazdem i trochę ubolewam, no nic może kiedyś :)
    Mam nadzieję, ze przy Waszym przyjeździe uda nam się zwiedzić mój ukochany Kraków <3
    odliczamy dni :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też pierwszy raz mieliśmy czas i sposobność połazić i pozwiedzać... Warto :)
      Co do Krakowa, to ja zawsze chętnie. Myślę intensywnie o Kazimierzu Dolnym/Sandomierzu. Ale jak będzie, się okaże na miejscu :)

      Usuń
  3. Coś pięknego :):):)
    Zakochałam się w Warszawie. Nie sądziłam, że jest tam aż tyle pięknych miejsc :):):) Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam ciałem z Lipnicy Dolnej, a duchem nadal w Bułgarii :*:*:*

    OdpowiedzUsuń