15 listopada 2015

Miks...

Cotygodniowy niezbędnik
Małe zakupy
Słodkie zło!!!
Lody wskazane w każdą pogodę ;->
"Król życia". Całe kino dla mnie i Niemęża :-)
Nowa kawa, nowy kubek...
Film, na który bardzo czekałam...
... i zrobił na mnie ogromne wrażenie.
Kwiaty dla przyjaciółki domu :)
I imieninowe mojej Mamy :)
Kino. Dwa filmy pod rząd. To lubię! :)
Jesień za moim oknem...
Jesień na mojej ulicy.
Kolacja dla dwojga ;)
Kolejne małe zakupy...
... i jeszcze jedne... ;)
Jedziemy na wycieczkę do Wrocławia :)
Słynna pumpkin spice latte ze Starbucks'a. Pyszna, choć za słodka.
Nowe nabytki. Wspieramy kulturę... ;)
Nowe książki...
... te też...
...i TE! :D
Czytam wszędzie. Także czekając na tramwaj i w drodze do lekarza.
Tak było kilka dni temu... A dziś ciemno, brzydko i leje jak z cebra. Ale nic to! ;)

2 komentarze:

  1. Monia jak zawsze wspaniały miks:)
    Piękna jesień u Was u nas było to samo, dopiero od niedawna szaro i bardziej ponuro, ale ma też to swoje plusy, bo odpalamy świece, woski i popijamy ciepłą herbatę :)
    Nie mogę się w końcu doczekać grudniowych kaw u Was <3 oczywiście w jakiś ładnych kubeczkach :):)
    Kwiaty prześliczne, aczkolwiek nie rozgryzłam kto jest tą przyjaciółką domu?:)
    a jaka pyszna kolacja- od razu zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Chętnie bym i u Ciebie jakiś miks zobaczyła :)
      Kawy nam nie zabraknie (wczoraj kupiliśmy 2 kg świetnego Jacobs'a), kubków również. Opijecie się jak bąki ;)
      A przyjaciółką domu jest nasza sąsiadka z pierwszego piętra- sympatyczna pani Irenka :)

      Usuń