28 grudnia 2014

Miks...

Wspólne czytanie przed snem... Uwielbiam to! :)
Zakupy z ilustris.pl
Sezon świeczkowy w pełni!
Filiżanka w sowy przypomina miniony urlop w Jaśle... :)
Ostatnie większe zakupy kosmetyczne
Zapasy rozgrzewaczy
Nowości kawowe. Kawa DE Gold świetna i zagości na dłużej...
... tym bardziej, że Niemąż nabył mi ekspres i kawy rozpuszczalne odchodzą do lamusa ;)
Jak ja mogłam bez niego żyć ?!? ;)
Dekoracje świąteczne niezmiennie robią na mnie wrażenie :)
Nowości książkowe pt 1
Nowości książkowe pt 2
Nowy kubek z kolekcji Starbucks City Mug
Wigilia u Siostry, choinka, prezenty...
Trunki, którymi raczyliśmy się w drugi dzień świąt...
Niebo dwa dni temu... Brakuje mi takich kolorów...

3 komentarze:

  1. Witam Witam :):):)
    Ile tu tego :)
    Wielki miks :)
    Mnie najbardziej urzekło coś dla ciała: kawusie, drinusie :) Pycha :)
    Pozdrawiam cieplutko :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Miksik super! Twoje miksy przybliżają mnie do Was i zawsze więcej wiem co słychać :) Muszę w końcu coś u mnie przygotować w ramach rekompensaty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie! Czekam na coś od Ciebie, a tu cisza i pustka ;) Blog Ci się pajęczyną pokryje ;) :P

      Usuń