4 stycznia 2015

Kawa!!!

Dzisiaj w roli głównej kawa! Baaardzo dużo kawy! :)
Jeszcze zanim założyłam bloga i instagram, robiłam zdjęcia wypitych przeze mnie kaw. Ot taki mały bzik ;) I nazbierało się tych fotek tyle, że uznałam za fajny pomysł umieszczenia ich w jednym miejscu. Mój blog idealnie się w tym celu nadaje. A kawę uwielbiam! Piję jej mnóstwo, próbuję różnych smaków i kombinacji i ciągle nie mam dość. W każdym miejscu, w jakim się pojawiam, szukam okazji do wypicia dobrej (choć z tym bywa różnie) kawy. Wrzucam tu zdjęcia kaw z kawiarni, wariacji na ich temat, kaw zrobionych przeze mnie i przez moich bliskich, wypitych ze znajomymi, na wyjazdach itp. A od jutra... będę robiła następne zdjęcia! Na część drugą ;)

Aha, zaparzcie sobie kawę do tego posta, bo po pierwsze nabierzecie na nią ochoty, a po drugie zdjęć jest tyle, że ich obejrzenie zajmie trochę czasu... ;) 






4 komentarze:

  1. Witam Witam :):):)
    Kawy a kawy :):):)
    Jak tu teraz spać jak ja chce takiej dobrej KAWY? ;)
    Jedno ze zdjęć jest mi bardzo bliskie- nasza wspólna kawa w Kołobrzegu :):):)
    Bardzo miło przypomnieć sobie tamte chwile. :):):)
    Pozdrawiam :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham kawę! ;)
      Co do Kołobrzegu, to jeden z naszych najfajniejszych wypadów. Szkoda, że krótki, ale bardzo udany :) Liczę, że dane nam będzie znów wyskoczyć na jakąś kawę + deser :) Może w kwietniu? :)
      :*

      Usuń
  2. Wiesz, że czekałam na ten post i w końcu jest!:)
    Sama uwielbiam kawę i już mi ślinka cieknie jak zobaczyłam te zdjęcia, ale nie wolno mi o tej porze, bo jutro wstaję o 5 do pracy:/

    Zresztą dziś już i tak wypiłam 3 to mi wystarczy:)
    Nawet na kilku zdjęciach znalazła się moja osoba, a właściwie części mojego ciała- ja chcę do Was-ja chcę kwiecień!!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie dopiłam piernikową latte z mojego ekspresu... :)
      Znalazłam w innym folderze jeszcze ze trzy zdjęcia, to już mam początek części drugiej ;)
      Jesteś na zdjęciach, bo musisz być, skoro kawa z Tobą to jedne z najmilszych chwil w Jaśle :) A kwiecień już za moment... :) :*

      Usuń