28 marca 2016

Miks...

Zestaw na idealne popołudnie :-)
Czytanie w łóżku...
Nowe okulary poprawią komfort widzenia. I czytania! ;->
Dostawa nowych zakładek (Love Poland Design)
Uwielbiam Szczepana Twardocha. Uwielbiam Sólstafir. I dobrą kawę też.
Pierwsze truskawki w tym roku. Zjadliwe ;)
"Walentynkowa" rozpusta z Niemężem <3
Okno ulubionej kawiarni (Costa).
Bardzo lubię takie niebo...
Same świetne książki ostatnio czytam...
Nowy anioł w kolekcji. Cudny!!!
Nie kupuję kosmetyków z Avonu, ale seria jogurtowa mnie skusiła. No zobaczymy...
Ktoś mi tu zaczyna w książkach myszkować... :-) <3
Jestem nieuleczalnym gazeciarzem ;->
Prezent od Niemęża na Dzień Kobiet :) Filiżanki i kubek z serii Rydlewska for Empik. Bajka!
Ostatnio poczynione zakupy książkowe...

I jeszcze kilka zdjęć z wczorajszego, świątecznego spaceru do osiedlowego parku. Było tak pięknie, że oderwaliśmy się od biesiadowania i wybyliśmy z domu. Towarzyszyli mi Niemąż, Siostra z Małżonkiem i ich mała Madzia. Było bardzo przyjemnie i wiosennie :)




2 komentarze:

  1. Jest miks!:)
    U mnie nie będzie:( wszystko w biegu i za dobrze to się nie czułam:/
    mam nadzieję, że w RB to już chodzisz?:)
    Truskawki<3 w tym roku to jeszcze nie jadłam...
    śliczny anioł i ten prezent od P na dzień kobiet :)
    A mały słodziaczek widzę, że zaczyna buszować w Twoich książkach :)A w Gorzowie widzę już wiosna :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie miksa nie będzie, ale jesteś usprawiedliwiona i bez zdjęć w miarę wiem, co u Ciebie :)
      RB założę lada dzień, bo najpierw muszę iść do swojej kosmetyczki i odzyskać brwi i rzęsy. Ale to kwestia kilku dni.
      A wiosna była do wczoraj ;) Dziś już chłodno, deszcz i wiatr. Ale co tam ;->
      :*

      Usuń