28 lutego 2015

Miks...

Dość dawno nie było, zatem dziś porcja zdjęć. Ale nie tak, jak zwykle, tylko tematycznie ;) A temat jest wdzięczny i przyjemny: słodka rozpusta. Będzie "kilka" deserów, herbatki, jakieś procenty... Zapraszam :)
Tiramisu lodowe w Cafe Costa, Gorzów Wlkp
Mus kasztanowy na ciepło z lodami w nieistniejącej już La Dolce Vita, Gorzów Wlkp
Kawa i lody z Viol gdzieś w kawiarni w CH Askana, Gorzów Wlkp
Smażone banany z lodami i bitą śmietaną. Panorama, Jasło
Domowo :) Lody serwowane przez Niemęża :>
Kawa i lody z Viol. Cafe Club w CH Askana, Gorzów Wlkp
Deser w Panoramie, Jasło
Herbata z widokiem ;) Sofra, Gorzów Wlkp
Rozpusta na tarasie w kawiarni Widokówka, Kołobrzeg
Piwo na barce na Warcie, Gorzów Wlkp
Truskawkowe smoothie z czekoladą w pizzerii OK, Gorzów Wlkp
Szarlotka i kawa na rynku. Żubrówka Drink House, Rzeszów
Wielki kubas herbaty. W domu :)
Goferek i mrożona kawa. Kurort Cafe, Kołobrzeg
Popijanie z Rodzinką :) Wódeczka truskawkowa z Pragi, Czechy :)
Lody, herbata, Błaśki ;) Antica, Dębowiec, podkarpacie :)
Kawa i sernik serwowane przez Siostrę Sylwię. U niej w domu ;)
 
Ciacho od drugiej Siostry, kawa z mojego ekspresu ;) W domu :)
Folgowanie sobie z Viol ;) U mnie w domu :>
Herbata przed obiadem gdzieś w knajpce w Kudowie Zdrój
Cappuccino i lody, m.in. o smaku gumy balonowej :) U Grzymały, Jasło
Deser, latte i boski widok na Jasło, Panorama
Desery jogurtowe + kawy-giganty z Viol, Red Coffe, Gorzów Wlkp
Urlopowa rozpusta z wiadomo kim ;) Panorama, Jasło
Kawa i szarlotka z lodami na rynku. Aristo Cafe, Jasło
Pyszna herbata, całkowicie domowa ;)
Lody i kawa. Manufaktura Smaku, Jasło
Lody owocowe i shoty w U Grzymały, Jasło


6 komentarzy:

  1. COŚ BARDZO PYSZNEGO :):):)
    Ile tu smakoszków :):):)
    Moje postanowienie zero słodyczy zostało wystawione na wielką próbę :D
    Oj kusisz kusisz Moniś
    Pozdrawiam :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh... Zero słodyczy się nie sprawdza ;) A urlopy i wypady "na miasto" rządzą się swoimi prawami i ma być na bogato :)))
      Ściskam :) :*

      Usuń
  2. O kurczę ale smaka narobiłaś! :) Nawet JASŁO się załapało:) i Sofra :D:D Powiem Ci, że Twoje domowe kawy teraz wcale nie odbiegają od tych serwowanych w kawiarniach ;)

    Monia zatęskniło mi się za Wami, za latem! :(:*
    Desery jogurtowe wyglądało obłędnie i ślinka aż pociekła:):)

    Monia dobrze, ze tyle zdjęć zawsze robisz, bo to jest niesamowita pamiątka :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Jasło mogłoby się nie załapać, jak tam powstaję większość fotek i wzrasta spożycie owych rozpustnych słodkości? Rajd po jasielskich kawiarniach to moja i Piotra coroczna urlopowa tradycja ;) :D
      Do lata już niedaleko :) Też mi tęskno i za Wami i za Jasłem...
      Jak już pisałam: nie wiem, jak mogłam dotąd żyć bez ekspresu ;) Przy każdej kawie się nim (i jakością kawy) zachwycam :) Zakup życia nieomal ;)
      Co do zdjęć, to ja je po prostu lubię! I będę produkowała nadal ;) Czekam na Twoje miksy, na Wasze wypady... Chociaż zważywszy na napięty grafik, pozwolicie sobie na nie pewno dopiero po kwietniu :)

      Usuń