20 września 2015

Miks...

To, co ostatnio czynię non stop :) Ot, uroki długotrwałego chorobowego.
Mrożona kawa, pianka wyjęta z lodówki... Pycha! :)
Niemąż dokarmia ;)
"Tania" książka, po 10 zł sztuka (InterMarche)
Moje nieba...
Pierwszy wieczór w Jaśle. Gadamy, śmiejemy się, piwkujemy... :)
Redds'ik z Niemężem :)  (Al Capone, Jasło)
Rozpusta! Kebabowe pierożki Teściowej :)
Nowa, niemal codzienna, jasielska tradycja- kawa i pogaduchy z Kate :) :*
Moja pierwsza oryginalna Bubble Tea. Pyszna! (Galeria Rzeszów, Rzeszów)
Taka o woda ;) I bohater drugiego planu :) (kotlina, Jasło)
Wieczorny spacer, zachód słońca, przyjaciele, Jasło... <3
Niezbędne zakupy :) (księgarnia Nova, Jasło)
Zestaw idealny + Niemąż :* (Al Capone, Jasło)
Idealne popołudnie :) (Jasło)
Powrót do domu... :(
Nałóg ma się dobrze :)
Kawa czy herbata? To i to! :)
Wreszcie mam! Pierwsze, ale nie ostatnie, cotton ball :)
I ich zastosowanie.
Sezon na wielkie, gorące herbaty rozpoczęty.
Ponad rok na nią polowałam, aż upolowałam. Wreszcie moja! :) (Zara)
Sałatka wg przepisu Kate :*
Drobne przyjemnostki dnia codziennego :)
Olympea Paco Rabanne. Jest miłość! ;)
Moje kolejne Sephora Box. Liczę na następne edycje :)
Zawartość sephorowego pudełka...
Nowe na półce :)
Jesień nadchodzi...

2 komentarze:

  1. Monia, ale mi teraz smutno:( zwłaszcza jak zobaczyłam to zdjęcie z kawą u nas. Przypomniało mi się jak co dnia przychodziłaś-brakuje mi tego...
    świetny miks dużo fajnych zdjęć:)
    a te kule są takie boskie i super z Twoimi niebieskimi makaronami wyglądają :)
    Strasznie zaciekawiły mnie te kebabowe rożki, a Piotrek z tym jedzonkiem tez widzę Ci pięknie dogadza:)
    A Twoja sałatka wygląda bardzo smakowicie :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam witam :):):)
    Same cuda, cudeńka tutaj :):):)
    Torebka dla mnie mega :):):)
    Zapach na pewno cudny :):):)
    A o łakociach i witaminach nawet nie wspomnę :):):)
    Super post :):):)
    Bardzo na niego czekałam :):):)
    Przesyłam pocałunków kilka delikatnych jak muśnięcie motylka :*:*:*

    OdpowiedzUsuń